2013. február 9., szombat

 Boldog Valentin-napot minden kedves olvasómnak :D

     


   Ha tetszik a blog komi, like, vagy legyél  rendszeres olvasó :D



~Ne hazudj, ne lopj, ne csalj, ne igyál.
Ám ha iszol, idd a kedvesed igaz szavait.
Ám ha lopsz, lopj csókot, édeset.
Ha hazudsz, hazudj kegyeset.
Ám ha csalsz, csalj mosolyt az arcára, és nem fogsz csalódni. (A randiguru c. film)




A mama mindig azt mondta, hogy ha új életet akarsz kezdeni, hagyd magad mögött a múltat. (Forrest gump c. film) ~



Néha az élet különösebb, mint egy álom. És csak akkor tudsz felébredni, ha szembenézel azzal, ami a lelked mélyén fekszik. (Tuti gimi c. sorozat) ~



Ha egy népnek van valamije, ami neked kell, provokálj háborút, és megvan az ürügy a lopásra. (Avatar c. film)



A szerelem kihozhatja belőlünk a legjobbat: magabiztosságot a továbblépéshez, bátorságot, hogy elmondjuk az igazat, erőt a kitartáshoz. De néha nem az lep meg minket a legjobban, hogy mit hoz ki belőlünk a szerelem, hanem hogy ki hozza azt vissza. 



~Az igazság persze az, hogy sose tudhatjuk, hogy kiben bízhatunk. Azok, akik legközelebb állnak hozzánk, becsaphatnak, és idegenek siethetnek megmentésünkre. Végül a legtöbb ember úgy dönt, hogy csak önmagában bízhat. Így kerülheti el legegyszerűbben azt, hogy megégesse magát. (Született Feleségek c. sorozat)



- Honnan tudod, hogy szerelmes vagy? 
- Értelme lesz a daloknak. (Castle c. sorozat) ~


Mindaddig, amíg a múltban élsz, nem találod meg a jövődet. ( Once Upon a Time c. film  )


Nem jut eszembe pontosan mi is az a káosz, pedig itt van a fejemben.



A szálka a hal bosszúja.
A sör lassan butit, de nem baj én ráérek.
A dohányzás lassu, fájdalmas halálhoz vezet. De ki az a hülye aki gyorsan akar meghalni?
Soha nem leszek vegetáriánus. Egyszerüen utálom a vegetát.
Olyan mért nincs hogy verekedés közben futballmeccs tör ki?
Valami nem stimmel velem.Elég gyakran elkerülöm magam.
Utálom a digitális órákat.Az istennek sem lehet őket felhúzni.









Ezt a verset Jószef Attila írta nem én.
Én nem versen nevelkedtem hanem zenén.
Szóval csöpögött a tinta majd belépett József és Attila.


Ahhoz képest hogy az élet milyen drága még mindig elég népszerű.
A nyuszika  a kígyónak:
- Nem haragszol hogy piszkáltalak azzal, hogy nincs lábad?
- Nem
- Na, akkor kezet rá! 

                           Tanulság                         
A madárka ül az út szélén és didereg, arra jön a tehén:
- Hogy segíthetnék rajtaad?- tehén - Hisz mindjárt megfagysz.Várj kigondoltam valamit.
Azzal nagyot pottyantott, a madárkára.A madárka már nem fázott, jó melegbe volt.Kis idő múlva arra jön a róka, meglátja a madárkát, `kihúzza a sz*rból ,és hammm  bekapja. Szegény madárka!!
Mi ebből a tanulság??? Komi ha tudod !!!!

Ha nyakig vagy a szarban köszönd meg istennek hogy nem hullámzik.

Amikor megszülettem annyira meglepődtem hogy szóhoz sem jutottam vagy másfél évig.

Az alkohol valójában folyékony pszichiáter.


A valóság csak azoknak való akik nem birják a kábitószert.


Két féle titok van..

1, amelyik túl unalmas ahhoz, hogy tovább adjuk..
2, túl érdekes ahhoz, hogy magunkban tartsuk :D ~ 


Mentsd meg a Földet.! Ez az egyetlen hely, ahol csokit lehet kapni



Nem az az igazi, akivel le tudnád élni az egész életedet..hanem az, aki nálkül nem 


Inkább legyen 2-3 igaz barátom, mint, hogy sok kétszínű.


Inkább legyen 2-3 igaz barátom, mint, hogy sok kétszínű.



-Egy..

-Mi egy.? 
-Egyszer voltam igazán szerelmes..
-Kettő..
-Mi kettő.?
-Kétszer találkoztunk, de már az elsőnél beleszerettem. 
-Három..
-Mi három.? 
-Három hét múlva járni kezdtünk..
-Négy..
-Mi négy.?
-Négy hónapja dobott engem..
-Várj.! Kitalálom.! Most jön az öt.? 
-Nem...tízmilliárd..
-Mi tízmilliárd.?
-Tízmilliárd darabra törte a szívem.

Gondoltál már rá, hogy vajon hány ember akarja, hogy észrevedd?
De te nem teszed... mert annyira el vagy azzal foglalva, hogy téged vegyen észre valaki, aki sosem fog..



-Mi a kedvenc horrorfilmed.?

-Az életem. ~


A barátok nem hagyják, hogy hülyeséget csinálj...egyedül



Van egy álmom..Amit soha sem érek el



A legszebb szó a tehén, mert abban benne vagy TE és Én.!


Mi a szerelem.? Két hülye egymsra találása. 
/de valamikor egy harmadik hüye beleront/



Az élet olyan, mint egy autó..elmegy előled, mielőtt beleülnél. 




Néha abba kell hagynod a múlt elemezgetését, a jövő tervezgetését, annak kitalálását, hogy vajon mit érzel, és az eldöntését annak, hogy pontosan mit szeretnél, és helyette csak várni és nézni, hogy mi történik.


Csak azt akartam, hogy harcolj értem. Én is olyan akartam lenni, akiért érdemes harcolni.



Listákat írogatsz arról a fejedben, hogy milyen az ideálod, például legyen barna haja és édes hangja. Éles esze és lágy szíve, legyen jó humora, hogy megnevettessen, ahogy te gondolod. Legyen ilyen és olyan. És ez az egész egy baromság. Mivel az emberek nem holmi listák. Mindig is az az ember akartam lenni, aki ráébreszt valakit erre. Találkozni akarok egy emberrel, akinek a fejében meg van ez a lista, és egyáltalán nem illik rám, és szeretném megmutatni neki, hogy eddig nem is tudta igazán, hogy mit keres. Az emberek, akik azt hiszik tudják mit akarnak, becsapják magukat. Senki sem tudhatja igazából, hogy mit vagy kit akar. Egészen addig, amíg pontosan szembe nem találja magát vele.




Nincsenek megjegyzések: